(this is for building finnish community site, so i will be writing in finnish.)
teitä tarvitaan! te ootte ihania!
olemme tässä Jesterkingin kanssa pistämässä pystyyn pientä jotakin suomalaisille blender käyttäjille, ja kaipailtaisiin osallistumista… eli logoa. mutta hieman eritavalla kuin yleensä. eli valmiin logon sijasta, pelkästään pientä osaa siitä. jotain josta muodostamme sitten lopullisen kokonaisuuden.
eli jos kiinnostaa: mallinna jonkinlainen esine, tai osa esinettä. mikä tahansa käy huonekalusta mekaanisiin moottorin osiin. tärkeintä on, että tätä mallia voidaan käyttää lopullisessa logossa itse tekstin muodostamiseen, joko se on suoraan kirjain, tai se on osa kirjainta… tai sitten se ei ole sinnepäinkään mutta sen voi ehkä lätkäistä johonkin ja se näyttää hyvältä.
malli on tärkein. teksturointi ei niinkään…
koska tavarat laitetaan lopulta kuitenkin yhteen ja katsotaan sitten mitä siitä syntyy.
teksti jota kohden olemme tällähetkellä menossa on: #blender.fi
tai, ainakin nuo kirjaimet.
mikäli on kysyttävää, tähän threadiin tai pistäytykää freenode freenodessa, kanavalla #blender.fi
ei varsinaisesti deadlineä… kun kaikki osat on kasassa voidaan logo tehdä… jos alkaa tuntua siltä ettei tarpeeksi tule, mä sitten vain teen loput itse ja lämäsen kasaan. mitä pikemmin sen parempi… tietenkin.
tässä tuli jo kysymystä että mitä ihmettä olemme kasaamassa, niin sanottakoot nyt että yritämme saada pientä kommuuni-sivustoa aikaiseksi blender käyttäjille. aloitamme pohjalta ja pienestä… kasvetaan jos tuntuu siltä että tarvitaan.