my weekend challenge entry...

hi i made this today [11 hour nonstop working… weeee ;)]. it’s my entry for the weekend challenge [topic is ninja]. it’s a ninja dragon:

>>http://mysite.iptic.com/artificial3d/images/blender/ninjadragon_small.jpg<<

what do you think? [i think it’s too late to change/ improve it now]

/me gets some coffee… in a HUUUGE cup
:smiley:
.andy

I think your dragon kick the crap out of my little katana blade. Awsome modeling man

Well, there goes my entry out the window again. Man, between you, NEO and gramps, I never have a shot :frowning:

Nice work BTW. You need to sleep man.

BgDM

Very nice picture and good concept for the contest. This was a hard contest to vote for so many good entrys.

Paradox

:o

Excellent, one of the coolest this week :slight_smile:

Stefano

nice fantasy pic !! :smiley:

thanks for the comments.
yeah, i should get some sleep [actually i already did ;)]
this wc is very hard [well, it must be, gramps made such an aaaaaawwwesome entry]
BgDM: my entry’s gone out of the window too… nobody has a chance against imgranpaboy :frowning:

good luck for the challenge… everyone!
.andy

@ndy: ok… i gave u a chance… but now…you ARE on
my hate list :stuck_out_tongue: Your work in the latest time is
so incredible good…grrrr :wink:

cya henrik

That looks great! But…uh…ninja dragon? :stuck_out_tongue:

Better than Ninja Turtles, hehe :stuck_out_tongue:

And what was up with those really really really long TV titles?

Teenage Mutant Ninja Turtles
Tatooed Teenage Alien Fighters From Beverly Hills

of course… I suppose they’re better than redundant names… like UC: Undercover… if UC stands for undercover, then the title basically reads “Undercover: Undercover”, lol… that, and shows with titles in the format of <name>, <title>…

Dr. Quinn, Medicine Woman was the worst, but…
Quincy, M.E.,
Walker, Texas Ranger,
Magnum, P.I., etc…

what’s wrong Medicine Woman, Quincy, Walker, and Magnum?

Imp

well… thanks for the comments, but… hmm are we talking about 3d art or movie/ tv series’ titles ???
:stuck_out_tongue:
.andy

why is his face on fire?

other than that, neat!

That’s great… the padding on the sword hilt and the heavy cloth on the robe look especially good, I reckon. :slight_smile:

That is really good! Great modeling and texturing.

hmmm… well, i think most dragons can spit fire, i’ve only seen a dragon once and that was from the back when he was entering a cinema so i might be wrong…
:wink:
.andy