Nintendo Wii with accesories

This time I worked on the Wii console with its accessories. Nunchuk, Wiimote and Classic Control. I hope you like it, greetings. Created in Blender 2.82 and rendered in Eevee.

(upload://y1cnlispVa5ehLfY3GkC8lMFZpI.jpeg)

63 Likes

Hi!, I really liked your model, I think its much better than others I have seen, I think if you want to make it look the best you could add some texture to the plastic, but it is perfect as it is. Congratulations! and good luck friend.

1 Like

Thank you very much!!

Your welcome mate you deserve it, by the way, Hablas español?

1 Like

Si correcto. Vivo en Costa Rica.

Muy bien, yo soy de Mexico y la estamos pasando mal con el encierro, justo ahora estoy trabajando en una animacion de un juego viejo de commodore amiga, Espero verte seguido por aca amigo, cuidate, espero que la situacion alla sea mejor que aca, y muy buen trabajo, el modelaje esta de lo mejor.

1 Like

Muchas gracias. Por acá estamos afectados también. Pero ojalá pase esto, se que no va ser rápido, mientras cuidemos las medidas higiénicas y el contacto físico. Muchas gracias, ya he publicado varias cosillas por aquí. Saludos amigo.

1 Like

Looks really awesome, loved Super Mario Galaxy, probably the most fun game I have ever played.

My son and I use to play together when he was smaller, he call it Super Mario Gallery. :rofl:

Shaun

3 Likes

These are incredible! Thanks for showing the wireframe photos. The Wii was Nintendo’s best home console for sure.

2 Likes

Thank you. It is a pleasure. To serve you.

Really amazing work. Wii is definitely my favourite game console. Waiting to see the MotionPlus, Zapper and Wheel.

1 Like

Looks awesome! Really clean. I wondered how u made the wireframe render.

1 Like

Buen trabajo, bien hecha la topologia, pero trata de evitar si es posible 6 point poles…

Muchas gracias por el feedback lo tendré en cuenta para limpiar un poco más la malla. Saludos

1 Like

si aunque a veces no importa tanto si estan en una superficie plana, pero vi unos en unos bordes, pero igual se ve bien que es lo bueno xd.

1 Like

Muy agradecido por su ayuda y sus observaciones. Saludos! :slight_smile:

1 Like

I featured you on BlenderNation. Stay safe, and have a great weekend!

1 Like

Thanks Bart!!!

1 Like

You’re on the #featured row! :+1:

1 Like

This takes me back <3

1 Like