Saludos

Hola, Soy Alonso Quinteros, @TheLiarYoung en instagram. llevo un tiempo utilizando blender y quiero compartirles algunos de mis trabajos,
Hi, I’m Alonso Quinteros, @TheLiarYoung on instagram. I’ve been using blender for a while and I want to share some of my work with you,

Este junto con el de arriba, son el mismo modelo, con diferentes test de shaders.
This, along with the one above, are the same model, with different shader tests.

aquí quise probar un poco de cartoon en eevee
here I wanted to try a little cartoon on eevee

y aquí luz volumetrica con cycles
and here volumetric light with cycles

Para ser un poco mas colorido y aprovechando los easter eggs, arme una scena con distintos huevos pintados, todos hechos solo con nodos.
To be a little more colorful and taking advantage of easter eggs, I built a scene with different painted eggs, all made only with nodes.

Este personaje lo diseño Nicolas Linero @NicoLinero en instagram, me encanta lo que dibuja y quise re crearlo en 3D
This character was designed by Nicolas Linero @NicoLinero on instagram, I love what he draws and I wanted to re-create it in 3D

También me gusta el anime y ultimamente he visto Boku no hero, me encanto una scena y hice una escultura
I also like anime and lately I have seen Boku no hero, I loved a scene and made a sculpture

Tengo muchos mas trabajos, y seguiré creando muchos mas, espero que les haya gustado. me despido con un abrazo
I have a lot more work and continue creating many more, I hope you liked it. I say goodbye with a hug

Saludos

1 Like